Communicatieplan
Op zoek naar een professioneel en effectief communicatieplan? La Compagnie in Groningen ontwikkelt al jaren succesvolle communicatieconcepten. Ze helpt organisaties door effectieve en creatieve communicatiestrategieën te ontwikkelen. La Compagnie, oftewel het gezelschap, bestaat uit een team marketing,- vormgeving,- reclame- en communicatie experts.
Na het marketingplan is het communicatieplan cruciaal. De communicatiemix is in vergelijking met 15 á 20 jaar drastisch veranderd. Consumenten staan altijd aan. Door de duizenden boodschappen die men vandaag de dag bewust of onbewust voorgeschoteld krijgt moet je van goede huize komen om a) op de tallen en b) je boodschap goed te laten landen. Jongeren lezen nauwelijks meer kranten, het nieuws wordt gevolgd op TikTok of zelfs Youtube. Streaming is in, ‘savonds voor de TV is voor jongeren passé. Online targeting is de heilige graal, zeggen de onlinebureaus, wij geloven echter onverkort in de 380 graden aanpak. Want een succesvol merk kom je óveral tegen.
Voordat u een keuze maakt wie het beste communicatieplan kan opstellen, zouden wij u graag eerst uit willen nodigen voor een inspirerende ontmoeting. Of in ons ‘hoofdkwartier’ aan het Emmaplein in Groningen of ins ons Tiny Forest Office, verscholen ind e bossen van Noord-Drenthe In een vrijblijvende kennismaking bespreken wij graag hoe wij jouw doelstellingen kunnen realiseren. Wij hebben interessante ideeën over marketing, reclame en communicatie en willen ons enthousiasme graag delen. Laten wij snel kennismaken!
Onderscheidend communicatieplan
Wat ooit begon als traditioneel reclamebureau en/of communicatiebureau heeft zich nu ontwikkeld tot – met een mond vol – een compact full service strategisch marketing en communicatie bureau. In dat kader kun je ons inschakelen als jouw Business to Business en Business to Consumer specialist. We hebben inmiddels heel wat jaren ervaring als communicatiebureau. We zijn veelzijdig en beschikken over de perfect mix van talent en ervaring. Wij zijn trots onze resultaten uit het verleden. Denk hierbij aan de introductie en branding van merken als Univé, Gaastra, Twinlife & Loto. We waren lange tijd het bureau voor deze bekende merken. Onze klanten opereren zowel regionaal, nationaal als internationaal. Dat doen wij dus ook!
Wij willen altijd verrassend zijn. Ons doel is uw merk een plekje geven in de harten van uw doelgroep. Als eigentijds communicatiebureau zijn wij op de hoogte van de laatste trends en niewste technologsiche ontwikkelingen. Onze passie ligt bij het bedenken van en invulling geven aan conceptuele, creatieve en strategische communicatie.
We hebben een heel eigen werkwijze die wij met onze communicatieplan effectief weten in te zetten. Het is een werkwijze die ook gezien de veelal langdureige relaties met onze klanten – zeer op prijs wordt gesteld en klinkklare resultaten oplevert. Daar waar van toepassing passen we deze methode toe op marketing- en communicatie vraagstukken. Onze teamleden zijn getalenteerde, bevlogen en hoog opgeleide professionals, gemixed met jong aanstromend talent. Communicatie is een dynamisch proces met één alles omvattend doel. Doordringen tot de harten van de klanten van onze klanten. Wij houden tradities in ere maar waar het kan gaan wij voor verandering en vernieuwing. Met onze communicatieplan zijn we altijd uitdagend en prikkelend. We kunnen dit niet alleen dus geldt hier het gezegde ‘it takes two to tango’. Want om geweldig werk te maken is ook moed van de opdrachtgever nodig.
Geïnteresseerd in onze doorslaggevende ideeën en onze creatieve communicatieconcepten? Bel dan La Compagnie! Wij helpen je echt een stap vooruit. Of het nu gaat op start-up, scale-up of bestaande organisatie; we ontwikkelen voor jouw merk de beste communicatiestrategie. En zorgen daarbij voor een effectieve aanpak.
ONS GELOOF
Natuurlijk heeft elk communicatiebureau, reclamebureau en marketingbureau haar succesformule. Wij nemen als communicatiespecialisten graag onze verantwoordelijkheid in deze sterk veranderende wereld. Verder kijken dan ons neus lang is, daar beginnen wij mee. Met de budgetten van onze opdrachtgevers gaan wij duurzaam om. We onderbouwen waar het geld blijft. We werken transparant en integer. En laten je zien dat het goed wordt besteed. En morgen? We werken hard en met passie; maar er zijn nóg belangrijker zaken op aarde. We zijn hier maar een jaar of 90. Morgen is er dus opnieuw een kostbare, zeldzame dag die nooit meer terugkomt.
Benieuwd naar ons werk?
Neem hier een kijkje.