Content marketing

Het marketingcommunicatiebureau La Compagnie heeft een eigen label voor digital marketing: Happy Banana. Wij vinden het namelijk belangrijk dat branding & performance één en dezelfde taal spreken. Dat ook de content creatie en de storytelling een sterke creatieve component heeft. Daarom zijn La Compagnie en Happy Banana nauw met elkaar verbonden en is er steeds intensief contact over campagnes, acties en activaties.

Of je nou een grote onderneming hebt of een kleine onderneming met grote dromen, of je nou SEO, SEA of social media marketing zoekt, Happy Banana heeft een ervaren team van specialisten dat klaarstaat om samen met jou aan de slag te gaan. SEO, zoekmachine adverteren, Social media marketing of data analyse: Wij kennen het speelveld en vinden de zogenaamde click-ratio leuk, maar de werkelijke activatie veel belangrijker.

Happy Banana hanteert de  zgn. Conversie Score. Daarmee  zie je direct hoe mensen jouw digitale diensten of website daadwerkelijk gebruiken. Je krijgt waardevolle inzichten en nieuwe ‘had-ik-dit-maar-eerder-geweten’ momenten. Deze methode is een happy eyeopener van jewelste!

Neem nu contact met ons op >>

Onze diensten als Content Marketing consultant

La Compagnie is in de loop der jaren doorgegroeid naar een communicatiebuerau dat past in deze tijd. Dat werkt met een mean & lean model en volop heeft inzet op de 180 graden communictaie die vandaag de dag nodig is. Samen met ons digitale label Happy Banana kunnen wij jou  als content marketing consultant van dienst zijn in zowel de Business to Business als de Business to Consumer sector. Wat ons betreft is de basis van alles het ouderwetse handwerk ‘copywriting’. Goede, geloofwaardige storytelling is ook goede, geloofwaardige en overtuigende copywriting. Niet voor niets is copywriting één van de belangrijke peilers geweest die aan de basis liggen van het veelzijdige bureau dat La Compagnie vandaag de dag is. Een mooi voorbeeld is de ‘story van het watersportmerk Gaastra die we op basis van overlevering fijn hebben geslepen: De oude Douwe Gaastra voer met zijn palingschouw over het Tjeukermeer toen er een gure najaarsstorm opstak. In de hagelbui die opkwam was het bijna te koud om de helmstok vast te houden. Hij pakte in een opwelling een gebruikt voorzeil uit het vooronder, sneed er drie gaten uit, stak hoofd en armen erdoor en ziedaar; het eerste zeiljack was geboren!  Juist als contrast met de grote buitenlandse wereldmerken Musto en Helly Hansen ging dit verhaal met de Friese heritage bij watersporters er in als koek oftewel als in de Fryske dumkes.

Bij La Compagnie streven we er altijd naar om verrassend te zijn, ook als het om goede content en storytelling gaat. Ons doel is om  merk een speciaal plekje te geven in de harten van de doelgroep. Als eigentijds marketingbureau zijn we op de hoogte van de laatste trends, digitale opties  en leggen we onze passie in het ontwikkelen en vormgeven van conceptuele, creatieve en strategische communicatie.

Het onderscheidende vermogen van La Compagnie

Onze werkwijze als content marketing consultant is vooral effectief. We passen deze methode toe op vraagstukken waar het relevant is. Ons team bestaat uit getalenteerde en deskundige professionals. Ook digital marketing  is een dynamisch proces met één allesomvattend doel: het raken van de harten van de klanten van onze klanten. Als content marketing consultant dagen we graag uit en prikkelen de doelgroep.

Geïnteresseerd in onze ideeën met betrekking tot content marketing? Neem dan contact op met Renate Boschma, managing director van La Compagnie. Zij en haar team helpt graag een stap vooruit te zetten door de beste content marketingstrategie voor uw merk te ontwikkelen en een effectieve aanpak te realiseren.

Benieuwd naar ons werk?
Neem hier een kijkje.

Meer info