Grafisch bureau
Grafisch bureau | onze design studio levert top ontwerpen voor diverse nationale maar ook internationale klanten. De kracht van eigentijds design, daar geloven wij in. Als grafisch bureau willen wij uw merk een opvallende plek in de markt laten innemen. Een goed ontwerp versterkt de visuele identiteit van merken en organisaties. We geven richting aan, zetten de lijnen uit, we mijden hypes en kiezen voor opvallende designs om mensen in hun hart te raken.
Grafisch bureau en Grafisch ontwerp
Het begint bij hét idee, dat zetten wij om in visuele uitingen, ook wel grafische vormgeving genoemd. We ontwikkelen graag het grafische ontwerp voor een logo, huisstijl, productverpakking en ga zo maar door. We zijn al heel wat jaren actief als grafisch bureau en zijn trots op diverse ontwerpprojecten die wij hebben mogen uitvoeren.
Klassiekers van Grafisch ontwerpbureau
Geruchtmakende ontwerpopdrachten waarmee La Compagnie het fundament heeft gelegd voor wat het grafisch bureau nu is. Denk hierbij aan grote merkintroducties van verzekeraar Univé, Twinlife, Gaastra en ook Lotto Italian Sport Design SA, Montebelluna, Italië.
Pluk net als Univé ook de vruchten van onze grafische ontwerpen! Het idee van het appel & peer logo van Univé ontstond door de volgende gedachte: de fusie tussen direct writer DLG Assen en NOVO vonden wij niet logisch bij elkaar passen. Eigenlijk waren beide onvergelijkbaar, laten we zeggen net als appels en peren. Aangezien de fusie doorgang moest vinden, wilden wij de consument er de vruchten van laten plukken. Zo is dus de slogan ‘daar plukt u de vruchten van’ geboren. We hebben 12 jaar hard gewerkt om Univé haar bijzondere marktpositie te laten verwerven.
Waarom La Compagnie inschakelen als grafisch bureau?
- Strak vormgegeven
- Bijzonder gevoel voor vorm en functie
- Het hart van dit bureau klopt inmiddels ruim 20 jaar in de grafische- wereld
- Korte communicatielijnen
- Gespecialiseerd in brand identity
- Eigen kijk op vormgeving
- Altijd een uniek grafisch ontwerp
Benieuwd naar ons werk?
Neem hier een kijkje.