Marketing en communicatie
Een heel andere positionering
Wie het boek heeft gelezen – of de film gezien – kent het verhaal: Steve Jobs zag in de nineties dat er een grote vraag ontstond naar computers. Hij zag de groei van Dell, Atari, de Commodore en van de grootste speler destijds; IBM. Nóg eenzelfde computer uitbrengen op de markt waar alle producten op elkaar leken? Grote bakken met een grote bolle achterkant? Steve Jobs dacht na en concludeerde: ik ga NIET de zoveelste computer lanceren, maar ik ga het gebruik van computers leuker en uitdagende maken. Het is inmiddels op veel webinars, marketing events en andere presentaties een vaak geciteerd voorbeeld hoe je met een andere positionering de wereld kunt veroveren. Dichter bij huis deed onze klant Mistral hetzelfde maar dan anders: als de grote massa niet meer wil windsurfen, dan bedenken wij wat nieuws wat je met onze planken kunt doen: Stand Up Paddling, oftewel het suppen. We veranderden de positionering en het werd de relevatie van het bekende merk. En wij waren erbij.
Onze diensten als Marketing adviesbureau
Wat ooit begon als traditioneel reclamebureau en/of communicatiebureau heeft zich inmiddels getransformeerd tot een compact, mean & lean full service marketing aviesbureau. We hebben inmiddels heel wat jaren ervaring in positioneringstrajecten en daarvan laten we onze klanten graag profiteren. Denken als Steve Jobs, denken als Mistral. En denken en doen als Stopaq, de uitvinding uit Stadskanaal die het bracht tot een onderdeel van een beursgenoteerde multinational. Wij mochten een steentje of steen bijdragen en daar zijn we trots op. Wat we voor u kunnen doen? Laten we aan tafel gaan!
Wat ons anders maakt.
We hebben een eigen werkwijze (en zelf ontwikkelde HtoH methodiek) die wij als marketingadviesbureau effectief weten in te zetten. Daar waar van toepassing en samen het rendement zien, passen we deze methode toe op onderhavige vraagstukken. Geen vergaderingen om te vergaderen, geen herhalingen van zetten. Onze teamleden zijn getalenteerde, bevlogen en hoog opgeleide professionals. Als marketingadviesbureau zijn we altijd uitdagend en prikkelend. We kunnen dit niet alleen dus geldt hier het gezegde ‘it takes two to tango’. Want om geweldig werk te maken is ook moed van de opdrachtgever nodig.
Geïnteresseerd in onze opvattingen, onze track record en onze creatieve marketingconcepten? Wij beloven: wij helpen u echt een stap vooruit!
Hoe we vanuit Groningen onze werkwijze toepassen
Ons bureau bestaat uit een compacte kern van getalenteerde, bevlogen en specifiek opgeleide mensen. Daaromheen hebben we een schil van specialisten die met ons verbonden zijn doordat we identiek over ons vak denken.Wij zien communicatie als een dynamisch proces met één allesbepalend doel: het raken van snaren en de harten van de klanten van onze klanten. Daar waar het kan gaan wij voor vernieuwing en verandering, maar waar het moet houden wij tradities in ere. Als communicatiebureau willen we uitdagend en prikkelend zijn, maar werken graag volgens het gezegde ‘it takes two to tango’. Geweldig werk maken, vergt ook moed van de opdrachtgever.
Benieuwd naar ons werk?
Neem hier een kijkje.