Rebranding La Compagnie

Home > Rebranding La Compagnie

Nieuwe huisstijl

We hadden het zo druk met de campagnes en acties voor onze klanten dat we bijna vergaten dat we zelf ook een merk zijn dat zich af en toe moet verversen. Revitaliseren!

Dus werden alle verloven ingetrokken en kregen we niet alleen een nieuw logo, maar ook een nieuwe huisstijl, waarin de energie van de lightning bolt, de bliksemflits, symbolisch is voor de energie en ideeënrijkdom van ons bureau.  Dat alles kreeg natuurlijk haar weerslag in deze nieuwe website, waarin onze boodschap is dat naast de creativiteit ook je ervaring erg belangrijk is als je resultaten wilt boeken voor je klanten. Het is onze merkbelofte; resultaat!

Daarnaast gaan we campagne voeren waarin de managing director Renate Boschma, de opvolgster van de oprichter Geerth Hessel Boschma, antwoord heeft op triggerende vragen die spelen bij veel mensen die zich bezighouden met marketing en communicatie. De onderwerpen bestrijken vrijwel alle onderdelen van ons mooie vak, maar dan met een ironische kwinkslag.

De campagne wordt on- en offline uitgerold in eerst de Noordelijk media die bedrijven en organisaties coveren.

Wat gebeurde er nog meer bij La Compagnie…