Brillenglazen.com
Brillenglazen
ontketent revolutie
Met het thema ‘Brillenglazen ontketent revolutie’ voert La Compagnie campagne voor het innovatieve bedrijf Nederlandse Optiek maatschappij uit Leek, dat online brillenglazen op de markt brengt voor sterk concurrerende prijzen. Door het vervangen (bijvoorbeeld voor aanpassen van sterkte) van alleen de brillenglazen is een vaak kostbare vervanging van de gehele bril niet nodig.
Het concept voor deze succesvolle formule werd bedacht door Johan Wouthuis, die oorspronkelijk glazen sleep en bewerkte voor de bekende landelijke optiekketens. Hij specialiseerde zich daarna met zijn team in bijzondere slijptechnieken en wist daardoor tegelijkertijd de traditionele prijsplafonds in de optiekwereld te doorbreken.
Het principe is eenvoudig; je stuurt het oogmetingsrecept samen met de bril op naar Brillenglazen.com en binnen zeer korte tijd ontvang je de bril terug met de nieuw bestelde glazen.


De ‘revolutiecampagne’ die wij ontwikkelden, gaat in hoofdzaak via digitale marketing. Het bedrijf brengt daarnaast het exclusieve label Massorano op de markt, het is een Nederlands/Italiaanse concept dat zich richt op het hogere segment modische eyewear.