Dagblad van het Noorden

Home > Alle cases > Dagblad van het Noorden

Het Dagblad
Van De Toekomst

Voor, destijds, NDC mediagroep (Noordelijke Dagblad Combinatie) waren wij op een breed front actief, tot de overname door het Belgische Mediahuis.

De DAG

Hoofdactiviteit is de branding en werving voor het Dagblad van het Noorden. In feite is dit de transitie naar ‘Het Dagblad van de Toekomst’, dat niet alleen digitaal een eigentijdse rol speelt, maar ook fungeert als verbindend platform voor de mensen van het Noorden. In de DAG-campagne claimen we de DAG als het 24/7 domein van de krant in al haar verschijningsvormen.

In de werving leggen we de nadruk op de instrumentele kracht van het Dagblad: de journalistieke backbone die voor zorgt voor verdieping.

De corporate promotie video die we hebben gerealiseerd, benoemt wat er in het Noorden en de regio gebeurt en waarover verslag wordt gedaan: de DAG. De video is voor ons het perfecte voorbeeld van hoe je regionale bladen promoot.