Nordpellets
Hoogwaardige, duurzame pelletkorrels.
Hoogwaardige, duurzame pelletkorrels
Nordpellets is een jong en ambitieus merk uit Noord-Nederland dat hoogwaardige, duurzame pelletkorrels produceert van resthout. Deze pellets bieden een ecologisch verantwoorde energiebron en zijn daarmee het perfecte alternatief voor consumenten en bedrijven die hun energieverbruik willen verduurzamen.
Nieuwe identiteit en marktstrategie
Om vanaf het begin een sterke positie in de markt te veroveren, was het voor Nordpellets essentieel om direct aan naamsbekendheid te werken.
Samen met het team van Nordpellets ontwikkelde La Compagnie een nieuwe identiteit en marktstrategie. Het uitgangspunt? Het leveren van de meest duurzame en lokaal geproduceerde pelletkorrels van Noord-Nederland. De kernboodschap daarbij is helder: verwarmen met Nordpellets is niet alleen goed voor de portemonnee, maar ook voor het milieu.
De kracht van Nordpellets wordt versterkt door een duidelijke merkbeleving.
La Compagnie en zus Happy Banana trokken hierin samen op.
Met een gerichte naamsbekendheid campagne, zowel on- als offline, die zich richt op attentiewaarde, bewustwording en conversie, is in november opgestart.
Om de online zichtbaarheid verder te vergroten, werkt Nordpellets ook samen met Happy Banana, ons digitale zusje dat gespecialiseerd is in oa. SEO en SEA en optimaliseren van de website en campagnes.
Resultaat
Hoewel Nordpellets nog maar net van start is gegaan, is de basis gelegd voor een groeiende merkbekendheid. De komende periode staat in het teken van het verder uitbouwen van de zichtbaarheid en het realiseren van goede (conversie)resultaten.