Payt

Home > Alle cases > Payt

Get it. Payt

Ons bureau ontwikkelde een communicatieconcept dat in feite precies aangeeft wat Payt doet: wat je ook produceert, maakt of levert, Payt zorgt dat het op een gemakkelijke en snelle manier wordt betaald. De pay-off ‘Get it. Payt’ werd geboren en zegt twee dingen; ‘zorg dat je de software van Payt krijgt’ en ‘zorg dat je betaald krijgt’. Wat je ook produceert en wat je ook maakt. Dit laatste heeft ons bureau vertaald door een duidelijke symbolische beeldtaal aan deze duiding toe te voegen: van zonnebrillen tot oormerken voor rundvee, van energie tot auto’s en van horloges tot windmolens, wat je ook produceert, get it. Payt.

On- als offline uitingen

Het concept werd in alle mogelijke uitingen en middelen vertaald, zowel on- als offline uitingen in het stadion van FC Groningen, waar Payt ook hoofdsponsor was en een grote naamsbekendheid heeft opgebouwd.  

Wat betreft de uitingen in de diverse on- en offline kanalen, had vooral de uiting met de koe zeer veel impact.

FC Groningen

Payt koos ook voor sponsoring van de eredivisieclub FC Groningen. Een verantwoorde keuze want gezien de wereldwijde populariteit van het voetbal is sponsoring van club of thema’s met tv-exposure de meest effectieve manier ter wereld om communicatiedoelen te bereiken. Payt had zich terdege georiënteerd op voorgangers en collega-bedrijven als Noordlease (eerder al hoofdsponsor geweest) en AFAS, de sponsor van AZ. Deze bedrijven kunnen getuigen van de enorme stappen die er zijn gemaakt dankzij het hoofdsponsorschap van een eredivisieclub. In het geval van Payt werd de gehele operatie ook doorgemeten, te beginnen met een nulmeting. 

Sponsor Communicatie