Media
Media
La Compagnie heeft een lange en succesvolle geschiedenis in de mediawereld, met strategische en creatieve campagnes voor bekende namen zoals RTV Noord en het Dagblad van het Noorden. Van spraakmakende guerrillacampagnes tot effectieve adverteerders campagnes: het bureau heeft bijgedragen aan de zichtbaarheid en groei van deze mediaorganisaties.
RTV Noord
Voor RTV Noord is La Compagnie geen onbekende. Spraakmakend was de guerrillacampagne waarbij de luisterdichtheid werd gecommuniceerd met de magnetische verkeersborden met het getal 45 erop. Ook ontwikkelde het bureau diverse adverteerders campagnes.

Dagblad van het Noorden
Met het Dagblad van het Noorden heeft La Compagnie een relatie die al dateert uit de periode waarin het dagblad nog Nieuwsblad heette. Met tussenpozen ontwikkelt het bureau wervings- en behoud campagnes. De oplage van de papieren versie van de krant – en van alle dagbladen in het algemeen – staat onder druk, terwijl de online versie van het Dagblad gestaag groeit wat het aantal abonnees betreft.


