Vastgoed
Vastgoed
La Compagie heeft een brede ervaring als het gaat om de marketing van vastgoedontwikkelingen. Vorm en verhaal creëren we vanuit de ideeën en visie van architecten, projectontwikkelaars en gemeenten. Dat doen we door al meer dan 30 jaar toen we begonnen met ons werk voor Makelaardij Kamminga. Vanuit die ervaringen kregen we opdrachten van gemeenten en grote projectontwikkelaars. We werden niet zelden betrokken bij de naamontwikkeling van nieuwe wijken en projecten. Je kunt op La Compagnie rekenen vanwege onze brede expertise op het gebied van design, creatie en het inleven in de doelgroep en projectmaterie. Het resultaat is daarbij altijd leidend: Vastgoedontwikkeling met een unieke identiteit, op een onderscheidende en overtuigende manier in de markt gezet door professionals met ervaring.


Bij nieuwbouwprojecten is het belangrijk het project een eigen identiteit (en ook vaak) een eigen naam te geven. Kandidaat bewoners moeten al in het voortraject een goed gevoel en liefst een ’thuisgevoel’ krijgen. De marketing van dergelijke projecten vergt juist ook in de huidige markt inzicht en creativiteit waarbij het verder gaat dan het produceren van kleurrijke brochures. Digital marketing is een onmisbare schakel gewoden in het proces, met onze digitale zusje Happy Banana kunnen we effectief en kostenefficient de juiste doelgroepen benaderen. La Compagnie deed onder andere de marketing voor de volgende projecten en opdrachtgevers:
- Kop van Oost, Groningen
- Buitenhof, Groningen
- Totaalproject Skoatterwald Heerenveen
- Kloosterveen, Assen
- Als subcontractor campagnes voor diverse grotere winkelcentra in Nederland
Opdrachtgevers:




