Tijd voor vernieuwing

VERNIEUWEND SAMENWERKEN
Omdat ik lang aan klantzijde heb gewerkt, heb ik ook langere tijd de kans gehad om na te denken over hoe het ‘ideale bureau’ eruit zou moeten zien. Die gedachte heeft me eigenlijk nooit losgelaten. En ja, juist nu veranderen markten, aankoopprocessen en klantreizen enorm, terwijl de komst van AI ook in ons vak een grote vlucht neemt. Wij werken dan ook met een vernieuwend, projectgericht samenwerkingsconcept dat strategie en idee-ontwikkeling centraal stelt. Een lean & mean model dat past bij deze tijd en de behoeftes van opdrachtgevers. Geen accountteams of tussenschijven, maar directe lijnen als het gaat om strategie en creatie. Waar het kan maken we in de implementatie (met name online) enorme efficiencyslagen door onze samenwerking met AI data scientists van Artific. De kostenbesparing – ook interessant voor start-ups en compacte trajecten – kan daarbij zeer groot zijn. We noemen ons wel het Bureau van de Toekomst, maar we zijn vol enthousiasme bezig met het hier en nu. Mocht je meer willen weten over ons model, onze werkwijze en de resultaten die we boeken, dan maak ik graag een afspraak voor een vrijblijvende kennismaking.
Renate Boschma
MD La Compagnie
Het team
‘BUREAU VAN DE TOEKOMST’ IS WAT ONS BETREFT GEEN HOLLE FRASE. ONS COMPACTE TEAM MET EEN SCHIL VAN SPECIALISTEN, DE MIX VAN ONDERSCHEIDENDE CREATIVITEIT PLUS HET GEBRUIK VAN DE NIEUWSTE TECHNOLOGIEËN IS BIJ ONS LEIDEND.
Renate Boschma
MD La Compagnie
Palmares
Natuurlijk is het prachtig en fijn dat je als bureau door onafhankelijke jury’s wordt onderscheiden voor je werk. Zo waren we natuurlijk blij met Nederlands én Europees goud voor onze TV-campagne voor Sony. Met onze nominatie in Cannes voor de film die we voor Lotto Italia maakten. En natuurlijk ook voor de nominatie voor onze ‘De aarde is plat’-campagne voor Pioneer. Ook dichter bij huis waren we vereerd met de prijs van Intermediair voor de recruitmentcampagne van de gemeente Groningen.
Hoe mooi die prijzen en de daaraan verbonden feestjes ook zijn, belangrijker vinden we de waardering van onze klanten. Voor hen doen we elke dag opnieuw ons stinkende best om geweldige resultaten te halen!
Ons digitale zusje: Happy Banana
Met ons gespecialiseerde online zusje Happy Banana kijken we naar de digitale gezondheid van merk of organisatie. Happy Banana en La Compagnie zijn nauw met elkaar verbonden, maar werken separaat. Schuiven harmonisch in elkaar als het om complexe marketing vraagstukken gaat waarin unieke identiteit en copy vertaald moeten worden naar resultaatgerichte online conversie. Het werken met data is essentieel voor o.a. monitoring, gepersonaliseerde marketing en voorspellende analyses. AI wordt daarbij een steeds belangrijkere tool ook in het totale marketing en communicatietraject.
Onze koppeling tussen Creatie/branding & Online Performance zorgt ervoor dat de online presence hetzelfde verhaal vertelt als in de communicatie guidelines zijn vastgelegd. Op die manier zijn branding en performance congruent en versterken elkaar. Een werkwijze die onmiddellijk slagkracht en resultaat – conversie! – oplevert.
Aan tafel om van gedachten te wisselen over onze aanpak? Ontmoet ons dan hier!