Verzekeringen
Verzekeringen
Sterke merken bouwen begint met een doordachte strategie en een herkenbare identiteit. La Compagnie heeft in de afgelopen jaren diverse organisaties geholpen bij het ontwikkelen van hun merkidentiteit tot ledenwerving en -behoud.
Univé Verzekeringen
Vanuit de fusie tussen DLG en NOVO heeft La Compagnie de merkidentiteit opgebouwd (daar plukt ú de vruchten van). In de periode van 12 jaar (!) waarin we voor Univé mochten werken, is deze coöperatieve organisatie uitgegroeid tot de 5e verzekeraar van Nederland. In dit lange traject kwamen vrijwel alle onderdelen van de marketing- en communicatiemix aan bod, van traditionele advertenties, sponsoring, online tot en met de organisatie van grote evenementen. Lees meer over de spectaculaire introductie en uitbouw van het merk.

Algemeen Belang – Begrafenis Onderneming Groningen
Voor Algemeen Belang, later een volle dochter van DELA, scherpten we de merkidentiteit aan en ontwikkelden we ledenwerving- en behoud campagnes. Zeer veel impact hadden de campagnes waarin kinderen vertelden wat doodgaan voor hen betekende (van goudvis, de poes of erger) en de campagne met de Groninger zanger Erwin de Vries die de song ‘Ooit’ componeerde. Deze song, die gaat over ‘weerzien’ of ‘ nooit vergeten’ is inmiddels een klassieker en wordt veel gedraaid tijdens afscheids- en herdenkingsdiensten.