Woningbouw-
projecten/ commercieel onroerend vastgoed

Home > Over ons > Woningbouwprojecten/Commercieel onroerend vastgoed

Marketing voor woningbouwprojecten

La Compagnie heeft veel ervaring in marketing voor woningbouwprojecten in heel Nederland. Daarbij wordt ons bureau niet zelden al voor de start van een project betrokken. Een goed voorbeeld daarvan zijn de naamgeving trajecten die we doen voor nieuwe wijken en complexen. Daarbij was en is de visuele identiteit vaak onderdeel van het traject. Immers; elke wijk heeft een imago! Juist ook in deze tijd van woningschaarste is zorgvuldige marketing en communicatie een vereiste om de juiste doelgroepen aan te spreken. Dit voorkomt onder andere veel tijdverlies bij zowel de verkopende als kopende partij. Ook heeft het bureau ervaring in de marketingcommunicatie van commercieel onroerend goed. Dit betekent campagnes voor nieuwe en gerenoveerde winkelcentra.

Commercieel onroerend vastgoed

Pensioenfondsen investeren voortdurend in commercieel onroerend vastgoed. Dit betekent concreet: het aankopen, ontwikkelen, of renoveren van bijvoorbeeld winkelcentra. De ontwikkelingen hiervan moeten uiteraard gecommuniceerd worden; voortgang tijdens de bouw, heropeningen, het aantrekken van retail, het begeleiden van huurders etc. Onze ervaringen omvatten onder andere campagnes en trajecten voor CityPlaza Nieuwegein, Babylon Den Haag, Presikhaaf Arnhem, ‘ t Loon in Heerlen en vele andere.

Opdrachtgevers: